Pinky Berry
Owner this blog




Entries About Linkies Stuff

(Put anything here!)


Tagboard!

put cbox here!!


Credits!

Template: Iwani Johana
Edited By: Your Name babe
Others: Lyssasecret Tumblr Mr. Google


"Tolong JANGAN PUTUS dengan saya "



"Tolong JANGAN PUTUS dengan saya , saya TIDAK BOLEH HIDUP tanpa awak"
"Habis selama ni awak HIDUP SIHAT sebelum kenal saya tu apa namanya?"


Tahukah anda cinta dan mati saling berkait? 
Bila terlalu cinta manusia , iman dalam hati menjadi mati .

Bila dah terlalu hanyut dengann cinta, 
dan jadilah manusia yang takut mati dan tak sedia untuk mati.

Ingat Nabi SAW berpesan :-



" Tidak beriman salah seorang dari kamu sebelum aku 

(Rasulullah) lebih ia cintai ayahnya, anaknya , dan 

seluruh manusia"




Tidak perlu mati gara-gara cinta manusia,
kerana di sana ada cinta Allah yang lebih MENGHIDUPKAN dan MEMBAHAGIAKAN ,



:: HILANG CINTA ALLAH LEBIH MENYAKITKAN berbanding hilang CINTA MANUSIA ::
na'udzubillah min zalik